tredje veckan

ibland dröjer det så länge mellan uppdateringarna att ja alldeles glömmer bort hur ja egentligen spenderat tiden. förra veckan va exempelvis jag o emma o invigde coffehouse :) det har iofs funnits ett bra tag nu men ibland dröjer d innan man får tummen ur!
jag e redan inne på min tredje semestervecka, vädret kunde väl vara roligare. tur d finns inomhusaktiviteter :) innan fia stack till jobbet idag så lunchade vi tillsammans. fia gjorde supergoda köttfärsbiffar :) vem hade kunnat ana det?! inte ja iaf! till d hade vi potatismos o gräddsås o grönsaker. åh så mumsigt d va :)
imon ska ja o pappa åka till sommarstugan, egentligen skulle farmor följt me o vi skulle bara stanna över dagen men det blev ändrade planer så nu ska vi stanna över natten ist. pappa skulle handla o dona så d blir en överraskning va d bjuds på :) grillat o dricka nämnde han iaf ngt om.. :)
tidigare idag ringde min hyresvärd o meddelade att hon hade fått in klagomål från den som bor under mej om att d klampades om nätterna. mitt i veckan vid halv ett tiden på natten klampade jag tydligen runt. hon frågade även om ja gick runt me skorna inomhus? jag brukar inte ens vara uppe vid den tiden mitt i veckan, knappt ens på helgen så ja undra om d verkligen e mig hon hör på nätterna. ja har ju bott här i över 3 år o det e aldrig ngn som klagat innan medans hon bara bott här några månader o säkert har skit bra hörsel!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag är helt säker på att du går i sömnen med dina pumps ;)

2009-08-10 @ 19:10:28
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0