attans me

uppe me tuppen idag då min inneboende vaknade tidigt som tusan. sen bar det iväg till simhallen för o simma me anna :) köpte me oss sallad på hemvägen o sen kom killen från comhem. ja har fortf inga tvkanaler men summan av kardemumman e att det e ngt fel på uttaget som e hos grannen under mej som gör att det blir störningar på min tv. hon va ju självklart inte hemma när comhem killen ringde på dörren så han hade lämnat en lapp om att hon skulle kontakta henne så han kan komma in där o fixa uttaget så att ja i min tur kan kolla på tv! me min vanliga jäkla otur e väl hon bortrest eller ngt.
pratade me pappa igår o imon får ja tillbaka min dator, äntligen! :) ska bli så jäkla skönt, pappa hade dessutom varit o köpt ett norton virusskydd till mej. snäll han e :)
på fredag e det grillpartaj hos ida me alla tjejorna :) det e alltd lika roligt när vi ses allihopa så ja redigt längtar till fredag nu!!


Kommentarer
Postat av: Ullis

haha, summan av kardemumman..var får du allt ifrån?!! Tack för ikväll, jätte mysigt:)

Puss

2009-08-25 @ 23:32:23
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0