mätt o trött

fan så mätt jag e just nu! jobbade in rasten på jobbet så slutade en timme tidigare, skönt o komma hem efter en lång helg på jobbet. har precis ätit kyckling, wokgrönsaker, avokado o fetaoströra :) åh så gott men jag e mätt som en plätt så tror ja spricker snart! hällde på alldeles fär mkt vitlök gjorde ja nog me för jag redigt känenr hur ja sitter här stinker. kanske e tur man e ensam? :)
jobbat hela helgen, tiden har verkligen rullat på i rasande fart och allt har gått galant. helgen har bjudit på underbart väder o jag o mina kollegor har suttit o solat o haft det superskönt på våran jätte stora soliga balkong på jobbet. hur skönt som helst, tror ja fått lite färg me o det e ju aldrig fel :) nu ska ja inte jobba på en vecka o det enda ja har i skolan e en lektion på 3 timmar :) gott som tusan men ska börja plugga tilll provet redan nu så man sitter slippa där kvällen innan o tokläsa!
igår när ja hade rast sprang jag o linda en runda på stan oxå, köpte en jätte söt klänning på hm som ja tänkte ha me min lilla naturvita minijacka från gina :)
hade nästan glömt bort alldeles att ja köpte vita converse när ja va i kalmar sist. tror dom håller sig aningens längre vita om man impregnerar dom så får väl ge mig ut o inhandla d imon, jag e ju trots allt ledig då! :) tänkte köra o hälsa på farmor oxå då. se hur hon har det nu när hon e hemma från lasarettet o har fått hemtjänt o allt.

Kommentarer
Postat av: Fia

Utmanad!!

2009-04-06 @ 18:16:44
URL: http://fiahian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0