måndag

då va det en ny vecka igen! gud så fort tiden går, eller rättare sagt springer iväg! helgen har varit toklung, igår va jag baar utanför dörren en gång på hela dagen o det va när jag fia sprang ner till affären o handlade lite så vi kunde göra marängswiss! så jävla gottit :) haha det syns verkligen på fias min oxå!!



skulle även göra mig till o baka en banankaka o bjuda mina gäster henrik o mikael på igår men det blev ngt vajsing för när ja ställt fram kakan på bordet o gick iväg för att hämta ngt att dela den me o när ja kommer tillbaka så frågar mikael var kakan e o jag pekar förvånad på kakan som står på bordet o då börjar han gapskratta o säger att han trodde det va ett grytunderlägg som låg på bordet! så då kan ni ju tänka er hur platt den va! :) och pecklas smakade den me, inte ens fia åt den!

på begäran av emma! min tubhalsduk ja köpte häromdagen :)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

haha fia ser riktigt nöjd ut me skålen i handen :)

2008-11-03 @ 19:17:44
URL: http://linda86j.blogg.se/
Postat av: Fia

Linda jag är nöjd :)

2008-11-03 @ 20:54:27
URL: http://fiahian.blogg.se/
Postat av: Anja

hahaha, det händer ju inte att folk sätter sig på en nybakad kaka. hahha det var det roligaste idag!

hoppas allt är bra med dig vännen!

2008-11-03 @ 22:02:38
URL: http://anjahoffmann.blogspot.com
Postat av: sara

Var köpte du tubhalsduken? Är riktigt sugen på en!!

2008-12-02 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0