lördag

jag hatar att vänta, det finns fan inget värre! om folk låter mig vänta så blir ja verkligen sur därefter oxå. har varit uppe me tuppen idag för ja o fia skulle ju köra till kalmar men hon trycker av mej när ja ringer  o svarar inte på mitt mess så ja vet inte om hon har tänkt o ta sej sj till kalmar sen eller om d inte bli ngt men då e det ju en fördel om man säger d. nämnde jag att ja även hatar ovisshet! att inte heller veta ngt e drygt som tusan. ja kunde ju lika gärna jobbat idag om ja vetat att d skulle bli såhär. finns ju inte alltför mkt uppe att göra vid denna tiden så jag funderar på att slänga mig i soffan o kolla på satc så ja förhoppningsvis blir på gott humör igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0