ambitiös innan 7

igår kväll när ja precis somnat vaknar jag bryskt upp av att min hemtelefon ringer men lat som jag e så orkade jag ta mig tusan inte gå upp o svara då klockan va ju typ mitt i natten. haha efter en stund tpg nyfikenheten övertaget o jag va tvungen att kila upp o kolla vem det egentligen var som ringde så sent. skumt nr!! så ja gick o la mig igen o somnade som en stock. i morse när ja vaknade googlade jag på numret, haha numret va från storbritannien/nordirland! haha vadå ringa fel?! tur ja inte svarade :)

igår grillades d på verkö me fam. liljegren, bordi, bengt, fia o ricke så himla trevligt så! haha bordi måste verkligen ge ut en bok om sitt liv. haha va länge sen jag skrattade så mkt! :) nä nu ska jag kila iväg till jobbet, lagom kul eftersom d regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0