måndag

då va det måndag igen. helgen har som alla andra helger passerat på tok för fort enligt min mening! helgen har varot toppen iaf :) va dessutom ledig i fredags ocå så helgen blev ju aningens längre. fikat hos pappa, hälsat på hos farmor, festat, julshow i torsås e bara några av sakerna ja hinnit me :) julshowen i torsås arrangerades av ridskolan o jag o sandra va där :) haha så himla roligt trots att vi inte kände en kotte! för endast 50 kr fick man fika, en lott och två timmar härlig underhållning! jag vann inte ett dugg på min lott men d sägs ju att om man har tur i spel så har man otur i kärlek! haha har iofs ingen vdare tur på den fronten heller men men :).min gamla kompis emy va där o demonstrerade westernriding. gud va man saknar den tiden i livet då inga problem existerade utan man bara hade hästar på hjärnan :)
idag har fia åkte hem till kalmar igen o det blir sådär tomt igen men hon kommer ju på torsdag igen :) ja har ändå häcken full denna veckan så kommer väl knappt märka av ensamheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0