upponer

äntligen e denna jobbveckan slut. ska bli så skönt o vara ledig i 4 dagar nu! :) synd bara att man inte kan ligga på latsidan för det för tvätt, städ, tandlökaren, frissan o allt d där sköter ju inte sej självt, tyvärr! hoppas på bra väder me så man kan passa på o rida oxå :)

fan vilken jävla släkt man har asså! vill minnas att det finns en film som heter " släkten e värst" o det stämmer fan för min släkt ÄR verkligen värst! fan skrattretande. som att man inte redan har problem som sträcker sig långt upp över öronen!!

behandla alla som du själv vill bli behandlad...e det bara ett dumt talesätt eller? har iaf vuxit upp me dom orden klingandes i öronen.  vi har alltid haft en oskriven regel i tjejgänget jag umgås me o det e att man inte rotar i andras smutstvätt. dvs e på andras ex.  MEN tänker jag då...grubblare som jag e...gäller inte det alla då? har en vän som varit på ex antal killar som rör andra i ryggen men skulle någon göra så mot henne så så e det visst inte alls lika accepterat. då skulle man nog få se på både blod, svett o tårar, eller rättare sagt jag vet det. varför? hon gör ju så mot alla andra, varför är det helt oki då. för att det e alkohol inblandat eller?


Kommentarer
Postat av: sandra

antagligen har du rätt katarina. tjejer är hemska mot varann,istället för att kämpa med varann kämpar vi mot varann med skitsnack, hugg i ryggen & bryter alla de oskriva regler som finns mellan tjejer.

Föresten , ursäkta för dagen. Har haft en sjuhelvetes tandvärk & huvudvärk. Puss på dig!

2007-11-08 @ 20:28:54
URL: http://www.finpixia.se
Postat av: jossan

då kanske man ska ta sig en tankeställare till. är detta verkligen en riktigt vän?

2007-11-08 @ 22:38:00
URL: http://josolofine86.blogg.se
Postat av: Catrin

Jag håller me dej, du fick ordet sagt vännen!
Är detta en "vän" då?

2007-11-09 @ 11:42:24
URL: http://thildaocatrin.blogg.se
Postat av: Jonna

om du har tid att ta en fika nån ledig dag så får du hojta till! :) Och angående det du skrev så håller jag med dej till fullo! Vårt tjejgäng, eller ja, det gänget jag var med i en gång i tiden, är sej inte riktigt likt längre tyvärr!

2007-11-09 @ 11:58:17
URL: http://jonnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0