suck, pust o stön!!

åh!!! usch vilken dag.... har mått illa sen i morse, kramp i magen o allmänt trött o hängig! ibland när jag kommer hem från jobbet känns det som att man aldrig mer vill sätta foten innanför dörren där fler ggr..idag e en sån dag! kan aldrig allting bara vara bra? dom som känner mig brukar beskriva mig som en skrattande, pratglad o allmänt glad person, men det får man tydligen inte vara varje dag där jag jobbar. MEN... e man tyst, sur o trött som man ju e ibland, får man inte vara det heller. konstigt som tusan tkr jag!

fick en rätt bra lön tyckte jag, tills jag betalade räkningarna! då va det helt plötsligt inte alls lika bra längre! trist d där. men får glädjas av tanken på att jag förmodligen har färre räkningar nästa månad o då får jag även retroaktiv lön me, o det e ju en himla glad nyhet :)

en annan sak som e dryg e att man har tvättstugan idag me. o ute e det bara mörkt o kallt! o när jag ändå sitter här io beklaf´gar mig kan jag ju tillägga att mitt ena vinterdäck läcker oxå, drygt som fan me tanke på att jag lät fixa det förra säsongen!! skit kul o pumpa däcket varje gång jag ska använda bilen faktiskt! får väl ta o åka till en däckfirma o fixa det på fredag när jag e ledig :)
hmm...när jag tänker efter kan jag nog inte komma på ngt positivt just nu.


Kommentarer
Postat av: emma

gumman min!

2007-11-28 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0