ny vecka

jahopp det va den helgen det... tiden har rusat iväg..som vanligt :)
i fredags v jag o sandra hos mormor o hälsade på..haha stackars sandra hon kommer fan få men för livet!! men mormor blev glad av lite besök iaf :) sen åkte jag till charlotte o fikade lite..tårta e fint som tusan :) lördagen, jobbade jag halva dagen o sen köote vi present till lotta o sen blev d en runda på stan. köppte bara en klänning o benvärmare. ekonomin tillät inte mer..tyvärr! kvällen var jag bara hemma o tog det lugnt, käkade lasagne me fia innan hon åkte till rödeby för att fira lotta. hade me velat va me o fira lotta men kände verkliegn inte alls för det. kalla mig barnslig men det e pga av tänderna o allt det i veckan. känns som att folk har väldigt svårt o förstå hur det känns... grejen e juu den att jag skiter fullständigt i vad folk tycker eller säger detta handlar om mej..baar mej o hur jag känner o mår av allt detta! tror först man förstår det när man själv varit i den situationen. tur lotta förstod, det va huvudsaken :) åter till min lördagskväll som jag spenderade framför tv:n...dom visade high school musical 2 på tv så satt ju givetvis bänkad! sen blev d sing a long, världscupen i snowboard o ladder 49. tror min kära vän sally glömde en viktig detalj när hon rekommenderade ladder 49 o det va att den va det sorgligaste på länge. höll ju på att gråta mig halvt fördärvad!! jävla sally! :)
söndagen spenderade jag me pappa, först tände vi ljus hos mamma o sen bar det av till bromölla. pappa letar soffa..gjort det i ett haövår utan att hitta ngn o när vi ändå kommit så långt tyckte pappa vi lika gärna kunde åka till kristianstad så då gjorde vi det me! där blev d biltema o mio :) skoj skoj. på hemvägen stannade vi till o kikade på asarumsmöbler...säger baar en sak om d...tokdyrt!! sen käkade vi på galtsjön, riktigt gott :) fin utsikt me då ett helt lag me grabbr kom dit o skulle äta samtidigt :) väl hemma blev d kaffe hos pappa o en snabbkoll i katalogerna så han kunde diskutera lite om dofforna han spanat in under dagen :) därefter racerfart ner til charlotte för att ge henne en grattiskram eftersom det va först igår hon fyllde år! :) där bjöds d på cheesecake, alltid lika gottit!
det va typ min helg! :)
idag har jag varit ledig, har varit flitig o ringt till vårdcentralen idag...va minsann på tiden. :) hoppas dom kan hjälpa mig att sluta me dt där jäkla nässprayet. linda berättade häromdagen att hennes mammas jobbarkompis hade tappat luktsinnet för att hon använde nässpray o det vill jag ju absolut inte göra!!
nä snart ska jag o fia till verkö o fika lite me sven-olof :) det e alltid lika trevligt d!

Kommentarer
Postat av: emma

snutte gull!!!! PUSS

2007-11-20 @ 19:16:14
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0