äntligen helg!

åh så efterlängtat! :)
d har varit en lång dag idag, dagen startade me jobb 8-16 o sen skuttade jag hem o svidade om lite o sen körde ja till pappa en sväng o sen följde jag me honom o kollade på ett hus i lyckeby. asså det måste vara 50 årskrisen som slagit slint totalt! :) lilla pappa han e för söt han! sen höll jag typ på att dö av hunger så så bjöd pappa på pizza. och en annan glad nyhet är att han hade betalat min bilskatt me, inte för att jag visste ens att den kommit men d är ju alltid uppskattat! han e snäll han :)
sen va det bara att slänga sig i bilen o köra till stan för att börja hjälpa sandra o stoffe att flytta, sträckte typ min axel dock för nu har jag kanske skitont!! ajaj. sen hälsade jag på hos fia en sväng, o va hittade man där då?! jo linda o fia me varsitt vinglas i näven! ovanligt faktiskt :)
o nu sitter ja bara hemma, kom nyss på att jag visst glömt bort att betala mina räkningar denna månaden. skärpning! haha får väl ta tag i det innan d glöms bort igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0