bränd

haha va på saltö o solade me jens igår...knappt röd jag e nu då!! efter bara 3 timmar. sen va jag hos pappa en sväng o följde me honom o kollade på hus...igen. fast i rödeby denna gången satte även nya skattemärket på plats :) sen va mathias här så vi hyrde film o så, himla trevlans :)

har varit o klippit mej nu på morgonen sen käkade jag frulle me fia innan hon skulle sticka iväg till jobbet..haha racerfrulle! :) s.olander skulle nog kika förbi en sväng snart me o d är ju aldrig fel :) sen ska jag träffa syrran, känns som d va evigheter sen! saknar min kära syster faktiskt.

caroline fick en liten flicka igår natt, grattis grattis gummman! ska ut o hälsa på i början på nästa vecka så man får se den lille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0