Glitter och Glamour

Nu har även min andra vecka som högskolestudent passerat. Denna veckan har vi kommit igång på riktigt med föreläsningar och basgruppsträffar. Hela gänget är glada och härliga så detta kommer gå fint d känner jag på mig :)
Nu i eftermiddag släpptes även platsfördelningen inför de kommande hospiteringarna. Ska göra en dag här på lasarettet och en dag i Karlshamn. Lite nervöst att va i Karlshamn då jag inte har inte en aning om hur det ens ser ut där, eller vart det ligger för den delen :)
Ikväll ska jag på sittning med trerätters på Scandic med ett sällskap på 200 studenter. Temat för kvällen är glitter och glamour o efterfesten kommer hållas på Sliver men dit hänger jag nog inte med. Ska jobba 7-16 imorgon o då vill man ju inte komma som ett vrak heller :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0