Veckan som innehöll allt

Det va ju verkligen inte igår jag skrev några rader här! Det bokstavligen ekade när jag loggade in :) Kan säkert vara för att jag haft röven full med så mkt annat sista tiden, det har varit praktik och parallellt har vi läst två kurser o så har jag varit sjuk ungefär femtioelva ggr också. Jag som aldrig brukar vara sjuk *peppar peppar*!! För att ta denna veckan tex som har innehållit ungefär allt, ett paper och en redovisning skulle in och givetvis blir jag kräksjuk mitt i alltihopa, dessutom skulle båda uppgifterna skrivas i par så min stackars klasskompis fick snällt stå ut med en kräksjuk katta som kände sig mer död än levande och knappt kunde bidra med ngt. Hon är verkligen guld värd den där Malin! :) Så mkt till träning har det ju givetvis inte heller blivit förutom ett löppass i början på veckan!
Positivt är iaf att solen och värmen verkat hitta hit för gud så varmt o skönt det är :) Kan man bli annat än på strålande humör av detta vädret, jag tror knappast det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0