Mig äger ingen

Det är verkligen guld värt att sluta tidigt såna här soliga dagar. Struttade ner till gymmet direkt efter jobbet o brände av ett styrkepass. När jag kom hem så plingade min glada brevbärare på dörren o med sig hade han klänningen jag beställde häromdagen. Helt ljuvlig :) Älskar att köpa från små webshopar då det känns så personligt på ngt vis och paketet innehöll även en liten present, ett iphone-skal :) Kanske inte det snyggaste men jag behöver verkligen ett nytt så d passade ju bra!
Har en laddning fröknäcken i ugnen och just nu väntar jag på att solen ska titta in på min balkong så ja kan ut o lapa lite solstålar :) Ikväll kommer Anna förbi en sväng.
Igår kollade jag på filmen mig äger ingen och gud vad den berörde mig. Satt hela filmen lång med en medlidande känsla inombords. När jag själv tänker tillbaka på min uppväxt har jag verkligen fått det bästa av två världar. Mamma och pappa skiljde sig redan när jag va fyra år gammal och jag minns det som igår när dom berättade det trots min låga ålder. Vad jag däremot inte förstod just då va vad det skulle innebära när mamma o pappa skiljde sig. De förblev vänner och kom bra överrens och hade delad vårdnad, mamma bodde kvar i huset där vi växt upp medans pappa flyttade till en lägenhet lite långt därifrån. Med mamma blev det solresor och husvagnssemester och med pappa båtlivet och sommarstuga. Dom gav oss liksom allt ändå och tryggheten har alltid funnits där :)
 
Mitt favoritställe ute på Ungskär där vi har sommarstuga :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0