Hej då 27

Det va verkligen på sin plats med en ledig dag nu. Va helt färdig i kropp o knopp efter helgens alla jobbtimmar. Att på schemat jobba måndagen efter man jobbat helgen är helt avigt för mig men ngt jag helt enkelt får vänja mig vid, och eftersom helgen varit fullsmockad med jobb va jag tvungen o sätta mig o plugga igår när jag kom hem. Behöver jag säga att jag va galet trött i skallen o sjukt ofokuserad? Ska sätta mig en stund nu på förmiddagen också innan jag ska till skolan :)
Tänkte klämma in ett intervallpass på gymmet på hemvägen, knäna känns bättre men ska nog fortsätta men får nog stå ut med crosstrainern denna veckan med. Resten av dagen kommer bestå av förberedelser såsom städ, fix och handling inför morgondagens bestyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0