Alicia 3 år idag!

Det är väldigt frustrerande när man för en gångs skull skippar att ställa alarmet för att sova ut och vaknar 06.40!! För att spä på det ytterligare så är dessutom vädret grått o trist idag. Håller mig sysselsatt med kaffe i väntan på att min tvätt-tid ska börja innan jag tar mig bort till gymmet för att beta av veckans sista träningspass :)
Idag fyller min lilla favorittjej 3 år så det blir kalas där idag och ikväll kommer ett gäng heta brudar hit på lite galej. Sist jag va ute o dansade va i januari när vi hade hej-då-fest för Åsa innan hon skulle flytta till Sthlm så känner att en utgång är på sin plats nu :)
 
 

Kommentarer
Postat av: syster

åhhh, mammas gull <3

2014-03-24 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0