Friday

Va lite överambitiös när ja ställde alarmet på ringning redan  kl 7 en ledig dag. Tanken va ett tidigt intervallpass borta på gymmet men när alarmet ringde va jag mer död än levande så sov vidare ist. Det va först efter 10 jag damp in borta på gymmet, bättre sent än aldrig :) Efter gymmet va jag förbi Camilla på en hej-då-kaffe då hon åker till Sthlm idag o vidare till Barbados på måndag.
Efter dusch o snabbfix mötte jag upp Fia o lille jack för en runda på stan. Stackars Fia fick verkligen kämpa sig fram me vagnen för hit till stan verkar inte plogbilen hittat än!
Tidigare i veckan trotsade jag o Camilla  snöstormen o va på bio och såg The secret life of Walter Mitty. En helt fantastisk film som jag varmt kan rekommendera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0