Fredag

Jag är inne i en period av experiment vad gäller kosten just nu som innebär att jag också startar varje dag med ett konditionspass på tom mage för att köra ut glykogenet i kroppen samt kicka igång förbränningen. Vad gäller förbränning så verkar inte min kropp riktigt fatta vinken att den ska vara hög, så jag hoppas genom detta experiment få rejäl fjutt på förbränningen för nu ska dallret bort!
Ska jobba hela helgen så jag hoppas inte jag är alltför trött efter jobbet imon då jag har för avsikt att bränna av ett snabbt pass även då. På söndag jobbar jag delat pass så då får det bli en tur till gymmet under rasten och nästa vecka kommer jag förmodligen vara helt ledig från jobbet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0