Nu är jag på väg :)

Idag va första gången på bra länge som jag gick ifrån gymmet spyfärdig! Jag tog nog ut mig totalt på de olika övningarna/testerna min PT utsatte mig för idag :) Nästa pass ska vi ta oss an gymmet. Nu är jag på väg och det känns sjukt bra! :)
Annars idag gör jag inte allt för många knop, tvättat och just nu väntar jag på att en plåt fröknäcken ska bli klara. va toklänge sen jag gjorde knäcken o linfröna räckte tyvärr inte hela vägen så fick spä med chaifrön så hoppas dom blir goda ändå :)
Ikväll blir det filmdejt med Camilla, äntligen har ju så "Känn ingen sorg" släppts och kvällen till ära har jag gjort iordning chilimandlar att smaska på för det tkr jag minsann jag är värd :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0