Vårfrillan!

Va på gymmet redan vid åtta i morse o körde 30 min cardio o sen ett rejält magpass. Jag hoppas det kommer bränna gott i magmusklerna imon! När jag va på väg hem såg jag att min frisör ringt så jag ringer upp o hon undrar vart ja håller hus eftersom jag hade en tid bokad en kvart tidigare. Fan!! Jag va helt bombsäker på att det va imon jag hade tid för klipp och sling så genomsvettig och i träningskläder sitter jag i stolen 2 min senare!! Kändes ju sådär lagom fräscht men va gör man :) 2,5 timme senare är jag på väg hem o då öppnar sig himlen o regnet bokstavligen öser ner!! Lagom skoj när frisören fönat och stylat håret så fint.
Har även hunnit me en runda på stan me Åsa och Camilla för lite shopping och fika. Köpte bla present till Anna som fyller år på torsdag, hoppas hon blir glad :) Lapade även sol ett par timmar på balkongen, underbart!
Ikväll har vi haft spel- och vinkväll på min balkong så tjejerna gick nyss hem så nu blir det soffläge resten av kvällen.
fia me hutt utan hutt, man tager vad man haver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0