Vörtmix

Tidigare i veckan fick jag ett tips på instagram om att Maxi börjat sälja lchfklubbens produkter så när jag ändå hade vägarna förbi igår tog jag mig ett span o vörtmixen som jag varit nyfiken på bra länge fick följa med hem. Enklare bröd att baka får man ju leta efter, det är bara o tillsätta vatten, blanda o hälla i den medföljande formen o sen grädda i ugnen 55 min. Så i skrivande stund sitter jag o ser brödet jäsa som tusan inne i ugnen, gott luktar det också.Jag har aldrig varit en brödmänniska men nu i jultider kan d ju vara gott med en skinkmacka :)
Träningsvärken är fortf en ren pina och ja får bita mig i tungan nä jag sätter mig på toa för att inte skrika till, dag två brukar va värst så ja hoppas det går om till imon :)
Jobbar s-turen idag så nu ska jag laga mig lite lunch o kolla ikapp de avsnitt ja missat på julkalendern innan det e dags o jobba de sista timmarna :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0