Hej då Sverige, Hej Spanien!

Imorgon bär det äntligen av till Spanien. Gud så härligt det ska bli att komma iväg! :) Började dagen borta på gymmet, andra gången denna veckan jag kör ben men eftersom att d inte kommer bli ngn träning på en vecka så körde jag på rejält. Haha idag fick jag användning för hissen när jag skulle hem ;) Efter dusch o frulle körde jag till syrran o hälsade på. Även pappa kom förbi en runda. Sen va vi en runda på Mio och shoppade lite och syrran bjöd på lunch.
Nu håller jag på o städar och röjer lite här hemma, usch det värsta som finns och komma hem till en stökig lägenhet ju. Måste även packa klart innan Anna kommer. Hon ska sova här så jag med all säkerhet vet att hon inte försover sig som den sjusovare hon är!! ;) O så slipper hon ju dessutom att väcka sin stackars sambo eftersom vi kommer köra vid typ tre i natt! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0