Effektiv dag!

Gissa om ja känner mig flitig idag :) Har hittills hunnit me gymbesök, en snabbisfrulle på tre g på vägen till Forex, växlat pengar på Forex, lunch me Fia, inhandlat nya löpardojjor, tvättat bilen, beställt balkongmöbler på karlskrona möbler o nu sitter jag här me lite mellis o ska just ta tag i dagens kapitel i naturkunskap. Denna veckan står det sex o samlevnad på schemat! :) Sen vid fyra e det dags för tvättstugan o vid fem blir det fikadejt me Emma.
Längtar redan som tusan till onsdag då jag äntligen får inviga löpardojjorna! Denna gången blev det ett par Nike och en formgjuten sula till o dom kändes så grymt sköna så jag hoppas jag ska trivas me dessa o att dom kommer bära mig många mil d kommande året! :)
 
Nu slipper jag skämmas när jag e ute på vägarna för nu e pärlan skinande ren! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0