SÖNDAG

vaknade upp till strålande solsken så ja beslöt mig för att ta tillvara på d fina vädret o gav mig ut på en promenad. jag va inte ensam om den tanken för övriga befolkningen i karlskrona tänkte nog minsann samma tanke för det va tokmycke folk :) härligt! det e såna här dagar man ångrar att man inte inköpt några nya solbrillor bara!
idag blir det söndagsmiddag ute hos familjen liljegren på verkö. det va evigheter sen så det ska bli så jäkla roligt o träffa dom! :)
i fredags lagade jag o fian fredagmiddag o drack vin. när ja bodde på skomakaregatan lagade vi alltd fredagsmiddag men d har inte blivit så ofta längre pga jobb o annat så har verkligen saknat våra middagar. senare hamnade vi även på stars. inte så mkt folk men trevligt som tusan hade vi :)





hjälpte min kollega lotta i fredags så så hon hade köpt fina tulpisar som tack :) hon e för söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0