lördagskväll

trots flera tappra försök att hålla mig vaken igår kväll gav jag till slut upp o gick o la mig ist. somnade lika fort som ja la huvudet på kudden o vaknade ju därför toktidigt imorse! köpte nya löparskor igår så efter lite frulle i magen begav jag mig upp till rödeby för att inviga dom :) sprang 4,3 o sen åkte ja förbi pappa för en förmiddagsfika, trodde jag. men nej han hade andra planer, lunchplaner. så ja åkte hem o duschade o gjorde mig i ordning o sen åkte ja upp till pappa igen. sen åkte vi till galtsjön o käkade lunch :) det va flera år sen både jag o pappa va där så det va himla mysigt. på hemvägen köpte vi med oss lite fikabröd o sen fikade vi hemma hos pappa.
ikväll va jag bjuden på kräftskiva men ja va inte ett dugg sugen så det blir lugn hemmakväll för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0