jävla förkylning va drygt!

har knappt sovit ngt alls inatt. hosta och en igentäppt näsa har hållit mig vaken dom flesta av nattens timmar. beslöt mig för att stanna hemma idag så när ja ringde o sjukanmälde mig tyckte hon på rådgivningen att ja skulle stanna hemma hela helgen o kurera mig. hon sa att hon hörde att jag va rejält förkyld och eftersom ja jobbar med människor så e det ju dumt o riskera smitta någon annan. vid åtta tiden sen ringde min chef o väckte mig o frågade om ja skulle vara hemma hela helgen o eftersom ja fick d rådet e det ju lika bra o följa det. min chef tyckte oxå ja skulle stanna hemma så ja kommer tillbaka till jobbet me friska krafter nästa vecka. så det blir inget jobb för min del denna helgen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0