mormor gillar mc donalds :)

startade dagen med ett pass bodypump så mina armar och ben är som spagetti just nu!
idag ska jag åka o hälsa på min mormor. ibland kan hon verkligen driva mig till vansinne men ibland får hon mig att skratta så ja nästan ramlar av stolen. när vi pratade häromdagen om att jag skulle komma o hälsa på började hon direkt spåna på va hon skulle bjuda på. gamlingar e ju såna :)
mormor: va ska jag då bjuda på?
jag: vi kan ju äta pizza, för ni har väl en pizzeria i jämjö?
mormor: nej nej då vill jag ha hamburgare från mc donalds istället.
jag: mc donalds?!
mormor: ja katarina, hade jag bott i stan hade jag ätit där en gång i veckan. det är ju så gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din mormor är såååå cool! :D

2010-11-20 @ 15:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0