jobb hela helgen

imorse när väckarklockan ringde va jag så trött så jag fattade inte ens varför jag ställt klockan eftersom jag inte börjar jobba förrän 15.45. sen gick det upp ett ljus..jag ska ju träna idag! :)
anna körde verkligen slut på mig på gymmet. kommer väl inte kunna röra mig alls imon :/ dessvärre måste jag ju det eftersom jag ska jobba hela helgen!
syrran ringde innan och det blir en road-trip på hennes födelsedag detta året me. det har liksom blivit lite av en tradition när hon fyller år :) hoppas vi kan göra ngt sånt när jag me fyller år eftersom alla e bortresta då, ja eller iaf sandra, sally, fia o lotta.
nu ska jag duscha o vila lite innan jobbet!



jag o syrran för en väldans massa år sen :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

hahaha.. va fan Katta.. jag visar ju tuttisen ;) klart vi tar en tripp när du fyller oxå :)

2010-01-22 @ 18:25:07
URL: http://ullisp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0