nyårsafton

fan ja kan inte fatta att det har gått ett helt år. tiden har verkligen gått i raserfart! förra året arrangerade linda o fia en stor fest ute i lösen som va himla trevlig. detta året blir det lite mindre. my, lotta, fia o jag ska äta middag hemma hos mig o sen ska vi nog bort till annika som har fest :)
pappa ringde o väckte mig i morse och bjöd in mig på nyårslunch hemma hos sig. det har blivit lite av en tradition d där. trevligt :)
har fått förlängt på jobbet oxå(äntligen) så på måndag börjar ja jobba heltid. härligt me lite mer pengar. behöver alla extra slantar så jag o fia kan åka utomlands som vi pratat om väldigt länge hehe

gott nytt år på er allihopa!


jag på nyår 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0