redan onsdag

jisses idag e det redan onsdag. dagen e ju iofs snart slut, iaf för min del. e hur trött som helst, idag började ja gäspa redan innan idol började.
började redan halv 8 i morse, haft en rätt lugn dag på jobbet följt av en supermysig lunch ute i solen me mina supergoa kollegor :) satt på möte resten av eftermiddagen o sen blev d en promenix me sandra ute i bastasjö.
i tre dagar nu har ja kollat på en film om kvällarna som heter dumpa honom, rätt kass film måste ja säga me allt för många olika rollfigurer o hålla reda på. ingen film ja rekommenderar!

igår efter skolan åkte ja till mormor en runda o hälsade på lite, följde me henne o handla o lite så. haha ja har aldrig i hela mitt liv sett en tant springa mellan hyllorna så som min mormor gjorde igår!! en redig racertant e va hon e :)
igår i trappan sprang ja på grannen under mig så givetvis passade ja på att fråga om comhem o allt. hon lovade att ringa idag så nu håller ja tummarna stenhårt på att ja ska kunna kolla på tv snart igen!!

imon e min enda lediga dag denna veckan o självklart just imon ska vattnet vara avstängt hela dagen, typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0