yeay

idag har ja varit himla effektiv tkr ja :) spenderat halva dagen framför datorn o letar material o fakta till ett skolarbete. så just nu e jag helt slut i huvet!
pratade me pappa innan o han ska köpa en skrivare till mig så jag e så himla glad just nu! :) mormor köpte en skrivare till mig för några år sedan men den lämnade ja kvar hos pappa när ja flyttade o sen gick den helt plötsligt sönder men såna där skrivare håller väl inte en livstid. konstigt kan ja tycka då utvecklingen har kommit så långt att man inte kan uppfinna en skrivare som håller längre än några år.
denna veckan känns verkligen pissig då ja missar både syrrans födelsedagsfest och första deltävlingen i melodifestivalen!!


Kommentarer
Postat av: Ullis

ja, PISSIG med stora bokstäver att du missar min glamorösa födelsedagsfest:(

2009-02-03 @ 23:43:43
URL: http://ullisp.blogg.se/
Postat av: Birgun

Hej Katta! Nu tycker jag att du ska radera bort korten på mig. Ha det bra och va rädd om dig.Kram från Birgun

2009-02-04 @ 11:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0