dom va så fina så dom fick följa me hem

idag har ja varit helt död hela dagen, har typ inte sovit ett skvatt inatt! natten mellan söndag o måndag e alltid lika dryg. har varit full rulle idag på jobbet me o när ja slutade sprang jag o fia en racerrunda på stano sen hämatde vi upp s.olander för att sen vidare ut till västra mark o springa en runda. inte för att jag va lika duktig som sandra o sprang hela rundan men det gick faktiskt över förväntan ändå o dessutom så powerwalkade jag resten så lite duktig tkr ja nog allt att jag va ändå :) efter d bar det av till verkö för att äta berits hemmalagade köttbullar o potatismos, så gott!
nu e jag precis hemkommen så tänkte kolla på andra avenyn på nätet eftersom jag missade d igår.

en annan glad nyhet e att jag får tillbaka pengar från telia eftersom ja sa upp bredbandet o hemtelefonen. sånu har ja över tusen kr o hämta ut så det känns ju inte fel :)

köpte en ny härlig grå tröja på hm idag, halva min garderob består av grått så känner mig lite tråkig men den va så fin så kunde inte låta bli. ville även ha den i svart men kändes onödigt o köpa två likadana tröjor så tvingade stackars fia o köpa den svarta! så nu kan jag ju låna den om ja skulle vilja :) inhandlade även jätte söta öronhängen på accent som min söta vän lotta tipsade mig om eftersom hon jobbar där :) hon har så bra smak! dom ser egentligen ut som vanliga små vita ögonhängspluttar men dom har mönster på så kunde ju inte låta bli! köpte även tvåpack me fingervantar som jag o fia delade på, behöver ju faktiskt bara ett par!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0