australia

gaaah va ont ja har i armfan! jag o sandra va o spelade badminton innan idag o nu har ja så ont så ja inte kan anstränga den. skulle dricka vatten innan men kunde inte ens hålla i glaset! det e illa :)
för övrigt idag e det en härligt dag me härligt väder, dock blåser det rätt rejält! jag va uppe me tuppen idag o sprang ner o slängde mig i solariet en pyttestund. man vill ju inte bli röd! man känner sig alltid så mkt piggare när man solat lite :)
igår va jag o syrran så hurtiga att vi promenerade 3 km på rosenholm, skönt som tusan. tur det fanns lysen för det blev mörkt där inne i skogen! sen kom linda förbi o vi kollade på australia :) första timmen av filmen va mest rörig men sen blev den väldigt bra :) kan rekommendera den!
idag har ja förresten beställt gladiatorsandaler, som ja letat men nu e dom äntligen på väg hem till mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0