galet bra tisdag idag

summering av dagen som gått:
*dagen började me att ja följde me sandra o hjälpte henne o bygga hinder när hon skulle träna me lillen :)
*efter d åkte vi till jonna o läkade kebabrulle o fikade :) så himla trevligt!
*sen va det ju då dags för allsång i hoglands park me fia o sandra. mötte även min jobbarkompis marie o henns söta dotter anna :) haha då jag e helt såld på ola som skulle dit idag så stod vi ju givetvis på första parkett :) haha godisregnet ledde till att ja fick en gottepåse me mig hem men det sjukaste va ju ändå att JAG fick sjunga i olas mick!! :D haha snacka om att ja svävar på moln just nu! han e ju så het :)
*kan ju även tillägga att dum nöt som jag e så glömde jag kameran hemma! så jävla dumt av mej!! men sandra tog tokmånga kort så får helt enkelt kika på hennes :)

imon e det jobb som gäller igen, längtar redan till helgen för då blir d vinpimla hos karin o grillfest på verkö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0