Förkylning och tentaplugg

Känns som jag kämpar i motvind just nu, i måndags vaknade jag med dunderförkylning, rethosta och halsont!! Måste vara sämsta tajmingen ever i och med den enorma tentan imon. Det är en pina att sitta mer huvudet ner i böckerna med ett bultande huvud och rinnande näsa :( Hur mkt jag än läser känns det fasiken inte som att det fastnar där uppe i knoppen heller men jag försöker ha inställningen att man inte kan göra mer än sitt bästa och räcker inte det är det ju faktiskt inte hela världen, man har ju trots alls fem chanser på sig, inte för att jag för allt i världen hoppas jag behöver det men ändå. Kuggar jag på tentan har jag ju sommaren på mig att plugga ännu mer till nästa tentatillfälle som är i augusti och då har jag förhoppningsvis ingen dryg förkylning heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0