Unbroken

Jaha men ngt nytt sen sist då? Jobbar mina sista dagar på jobbet nu den kommande veckan, närmare bestämt 4 dagar för att vara exakt! Känns vemodigt men samtidigt är alla kollegor och pensionärer så uppmuntrande, stöttande och glada för min skull. Blir överröst av lyckoönskningar och presenter med för den delen och på onsdag blir det avskedsmiddag på Toscana med kollegorna :)
Den 19e börjar skolan med "öppet hus" där man kommer visas runt i skolan och träffa kollegor och få svar på eventuella frågor och dagen efter är det obligatoriskt upprop :)
Har fått höra från alla att man ska ta det lugnt med köp av kurslitteratur men har fått ett bra pris på böcker av en tjej jag känner som tar sin ssk examen nu och som dessutom är så gullig att hon kör in till stan och lämnar böckerna till mig redan imorgon så kunde inte låta bli :)  Jag kan ju alltid sälja dom vidare om ja inte skulle behöva dom!
 
Igår va jag, Anna och Camilla och såg Unbroken på bio. En väldigt stark film men samtidigt så bra, att den dessutom är verklighetsbaserad gör den bara ännu bättre. Se den!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0