this road leads where you heart is

Trött måndag igen då, helgen går ju på tok för fort. Har jobbat dagen idag och nu har jag efter noga övervägande beställt en klänning till Sally o Fiffes bröllop. Ja det är 3 månader tills det är dags men jag blev verkligen kär i denna klänningen så hoppas den motsvarar förväntningarna. Har flera klänningar sen tidigare från d märket o jag har alltid varit nöjd så d känns lovande :)
Ska va på laserhuset på kl 19 för den fjärde behandlingen och efteråt blir det en runda till Maxi för veckohandling. Har blivit väldigt duktig på att planera mina inköp o skriva inköpslista så att inte en massa onödigt hoppar ner i kundvagnen. Hur mkt samlar man inte på sig i frysen som bara blir liggandes där tills det är dags för att frosta av liksom?
Imon får vi äntligen reda på resultatet på matteprovet, sprang på en klasskompis tidigare o hon va precis lika hispig som jag så det känns skönt att det inte bara är jag! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller tummarna 😘

2014-03-10 @ 21:08:26
URL: http://finpixia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0