Hello june

Det är helt galet att vi redan är inne i juni månad! De senaste månaderna har passerat i en väldans fart och på onsdag är det dags för det nationella provet i matte som avslutar hela mattekursen jag läst under våren. Behöver jag ens säga att siffrorna snurrar värre än vanligt i skallen på mig just nu? Men som jag säkert nämnt tidigare så kan man inte göra mer än sitt bästa och det är precis vad jag kommer göra på onsdag när det är dags! :)
Idag va jag uppe redan vid åtta o hällde i mig dagens första kopp kaffe innan jag tog tag i pluggeriet. Några timmar senare tog jag en paus och drog bort till gymmet o körde intervaller på crosstrainern. Kom hem igen lagom till min tvättid började och mumsade i mig en välbehövlig lunch. Nu blir det plugg några timmar till innan det vankas kalas för farmor som fyller 89 år idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0