Onsdag

Jäklar va jag har svårt för att komma upp på mornarna nu. När alarmet ringer känns d inte som att ja sovit en blund o det e verkligen inte likt mig så ja hoppas d bara har med årstiden o göra. Inte skoj o va en tröttmössa!
Idag har jag varit på inskolning på Komvux så nästa vecka är det jag som sätter mig vid skolbänken o räknar matte. Det kommer vara två lektioner i veckan så det blir lite pusslande med jobb o så men det får gå, det är ju trots allt bara en termin :)
Efter mötet på skolan gick jag o tränade o nu blir det lunch innan det är dags för kvällsjobb. Måste även passa på att nämna att ja måste ha världens härligaste brevbärare, han är alltid så härligt glad o pratsam. Idag när han plingade på dörren för att ett paket va för stort för brevinkastet fick han sig ett rejält skratt när jag öppnade dörren med turban på huvudet! Haha :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0