Tivoli

I slutet på förra veckan fick jag äntligen utdelning för allt slit och stress med matten. Jag gjorde klart kursen tre veckor tidigare för att hinna skicka in betyget innan sista kompletteringsdagen den 1 december. Matte 2 som jag kämpat med hela hösten va det som behövdes för att jag skulle få behörighet att söka sjuksköterskerogrammet. Så nu är jag alltså behörig och jag har skrivit högskoleprovet så nu har jag gjort allt vad jag kan så nu återstår bara att hålla tummarna fram till antagningsbeskedet den 10 december! :)
För att fira att jag va klar med skolan bokade jag o Camilla in en tripp till Köpenhamn i helgen. Vi bodde på samma trevliga hotell i Malmö som vi gjorde sist vi va där. Galet lyckad helg med massa shopping både i Malmö, på Emporia och ett besök på Tivoli i Köpenhamn. Har tänkt åka dit i flera år och äntligen gjorde vi slag i saken och det va definitivt inte sista gången. Så mysigt och en riktigt wow upplevelse! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0