TORSDAG

Vaknade med grym träningsvärk efter gårdagens träning så skjuter på dagens träning till ikväll istället. Jag låg dock inte kvar i sängen för det när alarmet ringde i morse utan jag begav mig bort med bilen till glasmästaren, igen! Bara för några veckor sen lagade han sprickan jag fick i framrutan när jag va på väg hem från Eksjö men igår när ja skulle köra till syrran märkte ja att sprickan vandrat vidare ändå :/ Så jäkla typiskt då sprickan nu är i synfältet så det blir till att byta ut rutan. Det positiva med det är att glasmästaren bjuder på självrisken eftersom rutan är sönder igen. Alltid ngt iaf :)
Har även varit nere på skolan o träffat syokonsulenten o anmält mig till nästa mattekurs i höst, har hört att det är ont om platser på matte 2 kursen så lika bra o va ute i god tid. Planering är ju trots allt en av mina starkare sidor :)
Henke kommer strax o hämtar upp mig sen ska vi köra upp till Fia o käka lunch :)
 
Ny vas från Inter Flora  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0