Biosöndag

Herregud så skönt att det är söndag och jobbhelgen är för min del över för denna gång. Har lagt in en semesterdag imorgon för att jag ska hinna plugga så mkt som möjligt innan provet som skulle varit på tisdag, att det sen blev senarelagt till onsdag får jag se som en bonus! ;)
Trots solsken och härlig värme har jag gått runt med ngn konstig tröttiskänsla i hela kroppen i flera dagar, hoppas det är övergående så jag slipper gå runt alltför länge o inbilla mig att jag har diverse sjukdomar! Haha nojjig? jag vet!
Ska strax upp på stan o möta Lotta för ikväll vankas det bio The other woman ska vi se. Den verkar va en film helt i min smak utefter vad man sett på reklamen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0