Talsystem

Tar en liten paus mellan det decimala- och babyloniska talsystemet. Det jag räknat de sista dagarna har iag inte varit så jäkla svårt o invecklat som d förra veckan, peppar peppar! :)
Ikväll står jobb på schemat, har x-tur idag och min chef tyckte tydligen inte att det va tillräckligt att ja ska jobba fre och lör kväll utan satte mig på kväll idag med. Inte nog med att jag förlorar timmar då en kvällstur är mindre timmar utan det är otroligt stressigt om kvällarna och stress är det jag minst behöver just nu! Fick höra senast igår kväll när ja pratade med syrran att hon tyckte jag lät stressad på telefon. Spikmattan gör säkert lite gott iaf men just nu blir jag stressad av bara tanken på att jag vill hinna träna också. Träningen är verkligen det jag tvingats välja bort sista tiden :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0