Räknestugan

Den här mattekursen är fasiken inte så enkelt som jag först hoppats på! Fick nys om att det hålls en räknestuga på ehrensvärdska på onsdagar 17-19, dit man kan gå o få hjälp med matten. Så ikväll ska jag gå dit, är allt lite nervös då jag inte har en aning om vad det kommer vara för människor där. Egentligen spelar det ju ingen större roll bara de kan hjälpa mig att svara på mina frågetecken ang matten för just nu har jag alldeles kört fast! Egentligen skulle jag jobbat kvällen idag o de kommande två onsdagarna, min vanliga tur men så har jag världens gulligaste kollega som bytte sin dagstur mot min kvällstur så jag kan gå till räknestugan ikväll :)
Igår kväll var jag o Camilla på ett CX pass, va evigheter sen sist så kände att de va dags. Gymmet bokstavligen svämmade över av folk igår?! o passet va fullbokat men efter passet hade d avtagit lite så ja kunde köra 30 min på crosstrainern :) Benen va så himla trötta efter måndagens RPM men jag bet minsann ihop!
Imon blir det äntligen en löpartur med Anna, målet är ju att springa ihop två ggr i veckan men förra veckan fick vi inte alls ihop det schemamässigt så nu är jag taggad som tusan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0