Toppendag!!

Woohoo vilken toppendag detta kommer bli, visst klockan är bara strax efter 11 men jag bara vet att dagen kommer bli så bra! Startade dagen med ett yogapass 7.30, avnjöt en lååång frulle i lugn o ro med tända ljus o nu väntar jag på min bästa vän Fia o hennes lille Jack ska komma hit o äta lunch :)
Har även hunnit med att kontakta både min chef och studievägledaren om att avsluta min pågående distanskurs och istället börja läsa på skolan i januari. Känns som ett helrätt beslut då distanskursen mest bidragit till stress istället för kunskap! Behöver träffa en fysisk lärare och få det förklarat för mig, att läsa sig till saker o ting helt på egen hand visade sig inte alls särskilt lätt så nu byter jag taktik. Det kommer ta längre tid men sa jag lära mig en gång för alla känns d som att detta är enda sättet! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0