Måndag

Slutade redan kl ett idag eftersom jag jobbat helgen o när jag kom hem o hade ätit fick jag värsta städrycket o satte igång o putsa fönstren i sovrummet, köket o badrummet. Solen sken på balkongsidan så den får jag ta mig an en annan dag. Helst av allt just nu önskar jag att jag att allt glas på balkongen skulle putsa sig själv för med min otur kommer jag förmodligen ramla ner om ja ska upp o klättra. Kanske lika bra o anlita en firma så man får att ordentligt gjort! :) Sen sprang ja ett varv me dammsugaren o städade badrummet. Sen njöt jag av solen, en kopp kaffe och en bra bok på balkongen. Fasiken va solen tar just nu, trots att jag smorde in mig så fick ja en rejäl rand på bröstet :) haha
Idag va det blodomloppet men det blev inget för min del då ingen på mitt jobb va intresserad av att hänga med men desto mer taggad är jag inför nästa år! :) Istället blev det en runda på 6,5 km ute på Rosenholm. Det va riktigt varmt o svettigt idag men så härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0