trött måndag

efter en natt med alldeles för få sömntimmar va det en trött katta som masade sig till jobbet i morse. på jobbet va det KAOS!! värsta dagen på länge, sjukt stressigt och allt som kunde bli tokigt blev det ju såklart. när jag som hem slängde jag ihop lite mat så fort ja bara kunde o sen somnade jag på soffan ett par timmar. ingen träning eller plugg idag alltså men imon e det back on track igen :)
imon slutar jag redan klockan ett o då blir det hem o plugga!
måste nog slå en signal till vårdcentralen imon me, min mage är helt sjukt svullen typ hela tiden. det spelar ingen roll vad jag äter eller inte äter eller hur mkt eller lite för magen e helt uppsvälld ändå. sjukt drygt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0