sista dagen som 26 åring

efter mitt benpass i fredags har jag fortf helt galen träningsvärk i benen så för tredje dagen i rad så viker sig benen under mig när jag kliver ur sängen på morgonen!! het sjukt men samtidigt känns d jävligt gott :D
så dagens gympass blev ju såklart ett överkroppspass. kommer förmodligen oxå kännas rejält imon, men va gör det imon e det ju min födelsedag så då kan inget få mig på dåligt humör :)
jobbhelgen gick i en väldans fart o vips så va helgen över. mötte upp anna för en löparrunda igår efter jobbet. 6,6 km blev det igår :) det är så härligt när det bara går bättre o bättre för varje gång!
sitter btw i denna stund o kollar på en film i naturkunskapen, det är egentligen morgondagens uppgit men jag har annat för mig då o vill inte behöva tänka på skolan så gör uppgifterna idag istället. men fan så sövande o kolla på film. efter att jag åtskilliga ggr somnat i soffan när ja kollar på dessa filmer sitter jag nu stationerad i köket men inte ens d hjälper, kom nyss på mig själv att sitta i nicka även här haha :)
nä lite mellis nu så jag inte somnar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0