Härliga dag!!

Sov ingen vidare inatt och vaknade av att jag hade ont i ryggen, förmodligen för att jag legat för mkt på soffan under dessa dagar jag inte mådde så bra men trots det skuttade jag upp vid åtta. Så himla skönt o komma upp i tid så man får så mkt som möjligt gjort när man är ledig :)
Tidigare idag när jag va klar med veckans uppgift i naturkunskapen som jag blev så jäkla nöjd med tyckte jag minsann att jag va värd att svettas lite på gymmet. Det va för nära inpå passets start att boka så gav mig iväg bort till gymmet o bokade in mig på både iw30 och cx. Va evigheter sen jag körde något av passen och redan efter indoor passet va jag helt slutkörd men jag bet ihop o körde järnet på cx me. Så härligt! Gick en omväg hem för att njuta lite extra av det härliga vädret :)
Ikväll har jag och Anna varit ute och sprungit en runda på lite mer än 7 km. Yay! :) Det va bra tungt men jag grejjade det. Nu blir det soffläge resten av kvällen, hyrde tre filmer från hemmakväll igår så har lite att sysselsätta mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Varit här innan?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blogg/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0